Monday

KOPI

Idag har jeg vakuumformet plast på protese/kostume afdelingen af min skole ved Shepherd's Bush, udfra afstøbningen af mit hoved.
Jeg havde ikke tænkt over at hvis jeg vakuumformer et stykke plast efter mig eget hoved, så ender det ud i en maske der passer mig jævnt godt. Af en eller anden årsag var det en super ulækker fornemmelse, at putte en maske på, der var så uhyggelig præcis i detaljerne i forhold til mit rigtige ansigt.
(Med undtagelse af halsen, som jeg har remoduleret lidt både for at kunne få plasten af bagefter afstøbningen, men også for at kunne se den tydligere forfra.)




















3 comments:

Julieîs said...

aah, hvor er det galt det der!

Billrey said...

Jeg vil også have en AnnaG-maske!

ANNA GAMMELGAARD said...

Ja, er det ikke ulækkert?

Og William du får kun en Anna G maske hvis jeg får en William R maske.