Wednesday

SUTTETRÆER ER SEJE







5 comments:

Julieîs said...

Og også lidt klamme, ik?

Anonymous said...

virkeligt klamme (suttetræ) hvilket koncept?

hvis ikke du så min tideligere comment...så igen tillykke med læderpengene!!!

Jeg får Martin på besøg om lidt. Ham du lavede scenografi for. Han vil have mig med på noget rigtig spændende!

marsvin

ANNA GAMMELGAARD said...

Tak! Jeg så først din anden comment nu. Hvor fedt med Martin, håber i skal lave noget sammen! Han er pisse dygtig og mega sød. Skriv lige en mail når du ved noget mere ikke? Glæder mig til at se dig til jul, jeg er hjemme den 14 december. Og Steph den 16.

Anonymous said...

Hej igen

Jeg skriver her siden i ikke er så skarpe med jeres telefoner...
Hvis jeg skal sende dig en mail hvilken adresse foretrækker du da?

Annaeg.blogspot.googleyhoo.mail.hotmail.dk.com.net

Eller en anden?

farsvin

ANNA GAMMELGAARD said...

Jeg har sendt dig en sms om at du skulle ringe, helt tilbage i lørdags. Måske du har det forkerte nummer? 07760983333. Mail mig på danna@danna.dk

<3 Anna Panna