Wednesday

2 SKRIDT FREM 3 TILBAGE

Jeg er ved at være kommet mig over, at starte mit næste London kapitel, ved at få stjålet ALT på vej hjem fra lufthavnen. Skitsebøger, skoleprojekter, computer og ekstern harddisk med billeder og dokumenter fra de sidste 3 år, kamera, bøger, mit yndlingstøj osv.
Nu har jeg købt tandbørster, telefoner og underbukser, har genbestilt 'nem'id, ringet til livliner og grædt snot.
Nu er jeg ved at være parat til at blogge igen.
Lyspunktet ved denne hundelort på dåse, er at jeg flyttet ind et røvdejligt sted, med de niceste roomates og 10 min. til min skole.

1 comment:

Anonymous said...

Åh musse, du behøver da ikke at spise muggent brød, fordi du har mistet dine ting? Står det virkelig så slemt til? Det er en rigtig sjollertliv. Jeg vidste du én dag for alvor ville leve op til navnet og gå sjollert-grassat, og nu er tiden så kommet...