Saturday

DIN MOR IS BEING HELD AT A RED SIGNAL

Savner min cykel.
Men jeg vil sige det gode ved at sidde i tuben 1 ½ time hver dag, er at det giver mig tid til at læse.
Først læste jeg den her:









Den var ikke videre ophidsende. Men det var en pligtskolebog. Både Yves Saint Laurent og Karl Lagerfeld, har nogle ret fascinerende historier, mens hvis en historie er tørt fortalt, eller en bog er kedeligt skrevet, er det næsten ligegyldigt om den så handler om månelandingen.
Så læste jeg den her:









Den SLUGTE jeg. Men jeg havde også fået den i gave af en ven der kender mig ornli godt.
Så læste jeg den her:










Og jeg er meget meget glad for Paul Auster, så den læste jeg også ret hurtigt i stykker, og gav den videre til en jeg godt kan lide.
Nu læser jeg den her:

Den har jeg lånt af en fra min klasse, fordi hun fik færten af min glæde for Auster.

1 comment:

Billrey said...

There's more to life than books you know, but not much more.