Friday

JEG KØBER PEANUT BUTTER HVER GANG JEG KØBER IND


3 comments:

Julieîs said...

Jeg tror jeg vil lave et mod-blogindlæg, der handler om, hvor ulækker en spise Peanut Butter er. Kan man mon have krig over bloggen? I så fald er den indledt nu.

ANNA GAMMELGAARD said...

Julieis, hvor er du offensiv. Ved du godt at det er et vigtigt sted for sådan to som, at hente vores proteiner!?

Julieîs said...

Nej, det vidste jeg ikke. Så er det måske det, der er forsklaringen på, hvorfor min hud og er så grå og mine øjne så udspilede. Jeg får ikke nok Peanut Butter - av av, det er bare svært, når duer og Peanut Butter tilsammen er min værste fjende. Og ja, jeg ved godt, jeg er offensiv, men med den opvækst du har budt mig, er der vel ikke så meget at sige til det. Kattemad og lunkne øl fra grotten giver ikke én den bedste start i livet. Man bliver sådan lidt sjolleragtig, du ved.